4 grudnia 2024

Odzież z własnym logo – świadome budowanie marki

Jest to świetny sposób na marketing, który nie jest w żadnym stopniu nachalny, a co ważniejsze jest opcją budżetową przynoszącą zadziwiające efekty. Nie ważne czy prowadzisz mały sklepik czy gigantyczny klub fitness, sprawdź jaką obopólną korzyść na odzieży z własnym logo zyskuje firma jak i pracownicy lub klienci.

Dlaczego warto się w nią zaopatrzyć?

Jakie konkretne korzyści płyną z posiadania subtelnej reklamy na każdym stroju? Promowanie firmy jest tylko jednym z powodów, dla której warto pomyśleć nad odzieżą z własnym logo. Poniżej znajduje się lista powodów, które z pewnością przeważą szalę korzyści nad tą inwestycją.

  • Pracownicy ubrani w estetyczny i higieniczny sposób wzbudzają zaufanie wśród klientów
  • Od pracowników w jednolitych strojach bije profesjonalizm, widać mistrzowskie podejście do budowania biznesu
  • Pomaga przemycać slogany reklamowe 
  • Koszulki, bluzy czy kurtki nie są drogą inwestycją 
  • W świadomości klienta przy kontakcie z pracownikiem utrwala się wizerunek firmy
  • Pracownicy także pozytywnie odbierają fakt, iż w czasie pracy nie niszczą swoich ubrań
  • Darmowy upominek dla klientów dodawany do zamówienia czy skorzystania z usługi z pewnością wywoła pozytywne skojarzenia z marką oraz zdecydowanie pomaga w budowaniu relacji

Podsumowując

W czasach, gdy sposobów promocji biznesu jest mnóstwo, często właściciele firm zaniedbują te najważniejsze aspekty marketingowe. Z uwagi na to, że też niektórzy pracodawcy są prawnie zobowiązani do wyposażenia pracowników w ubrania robocze, które chronią ich zdrowie i życie, dlaczego nie mieliby przy tym zlecić stworzenie własnych strojów? 

Odzież z własnym logo sprawi, że więcej osób dowie się o firmie, a co za tym idzie, zapewni pozyskanie większej liczby klientów.