Programmatic buying to nowy sposób kupowania i sprzedawania reklam, który przejmuje kontrolę nad displayem. Zmienia sposób, w jaki wydawcy zarabiają pieniądze i jak reklamodawcy docierają do swoich odbiorców.
Wspaniałą rzeczą, jeśli chodzi o kampanie Programmatic jest to, że oszczędzają czas i pieniądze, przynajmniej w teorii. Rozwiązania programmatic mają za zadanie zautomatyzować proces kupowania i sprzedawania reklam, co pomaga zwiększyć efektywność. Ich wdrożenie może sporo kosztować, ale na dłuższą metę oszczędzają czas i pieniądze, upewniając się, że reklamy są wyświetlane na odpowiednich stronach lub odpowiednim użytkownikom.
Reklama programmatic to zautomatyzowana i oparta na danych technologia, która pozwala zoptymalizować budżet reklamowy i osiągnąć najlepsze wyniki przy minimalnym nakładzie pracy i środków. Programmatic buying oferuje precyzyjne prognozy dotyczące tego, ile wydasz na reklamę, gdzie będzie ona wyświetlana i jaki będzie zwrot z inwestycji. Kalkuluje również oczekiwany koszt na akcję (np. koszt za 1000 wyświetleń) i określa najbardziej efektywne działania dla Twojego biznesu – w zależności od Twoich celów, KPI i innych czynników. Kampanie programmatic to wysoce precyzyjna technologia, która pomaga zwiększyć sprzedaż poprzez wyświetlanie reklam przed potencjalnymi klientami, kiedy istnieje największe prawdopodobieństwo, że kupią oni Twój produkt lub usługę.
Programmatic buying może być wykorzystywany do:
Planowania mediów – optymalizacji planu mediowego w oparciu o grupę odbiorców, geografię, demografię, dane behawioralne i inne czynniki;
Tworzenia kampanii – tworzenia optymalnego połączenia kanałów, opcji targetowania i koncepcji kreatywnych;
Real-time bidding – realizacja strategii biddingowej dla każdego momentu kampanii.
More Stories
Jak przygotować obiekt do skanowania 3D?
Praktyczne zastosowanie wiedzy z kursów hydraulicznych w codziennej pracy
Wykorzystanie Oprogramowania BIM w Budownictwie: Rewolucja w Projektowaniu i Zarządzaniu Budowami